Serwis

Serwis SICO to zespół profesjonalnych inżynierów serwisu obsługujących klientów na terenie całego kraju

Wykonujemy przeglądy okresowe, naprawy i konserwacje maszyn solwentowych, UV, sublimacyjnych i lateksowych. Jednym z najważniejszych atutów serwisu SICO jest zaawansowany color management, który oferuje team serwisowy. W zakres naszych usług wchodzą: wykonywanie profili kolorystycznych ICC, zaawansowane wdrożenia technologiczne, dopasowywanie nowych technologii do bazy kolorów, wdrażanie color management w firmie, szkolenia z color management. Podejmujemy się naprawy płyt głównych i innych napraw elektronicznych. Dysponujemy szerokim zestawem urządzeń diagnostycznych. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem oryginalnych części zamiennych Mimaki.

Prowadzimy serwis na terenie całego kraju

Obsługa serwisowa różnych marek

Duża dostępność części zamiennych

Zakres działalności serwisu:

  • naprawy i konserwacje maszyn solwentowych, UV i sublimacyjnych
  • przeglądy okresowe maszyn solwentowych, UV i sublimacyjnych
  • profile kolorystyczne ICC na wszystkie rodzaje ploterów i drukarek cyfrowych
  • naprawy płyt głównych i inne naprawy elektroniczne (dysponujemy szerokim zestawem urządzeń diagnostycznych)
  • plotery solwentowe: Roland, Mimaki, Mutoh, Seiko, HP, NUR, Vutek, DGI oraz inne włączając chińskie maszyny
  • plotery UV: HP, NUR, Vutek oraz inne włączając chińskie maszyny plotery sublimacyjne: Roland, Mimaki, Agfa, Mutoh, HP oraz inne włączając chińskie maszyny
  • wymiana głowic w pakiecie
  • przygotowanie plotera do transportu (lub dłuższego przechowywania)
  • przygotowanie plotera do pracy po transporcie

Dostępne pakiety serwisowe

Przegląd półroczny

Krótki opis usługi

Pakiet 2

Krótki opis usługi

Nagłówek karty

Krótki opis usługi

Nagłówek karty

Krótki opis usługi

Jesteśmy specjalistami od Color Managment i robimy z niego szkolenia!

Jednym z najważniejszych atutów serwisu SICO jest zaawansowany color management, który oferuje team serwisowy. Więcej informacji znajdziesz w sekcji szkolenia.

Kontakt

Błażej Winnicki

Manager Działu Serwis

mob. (+48) 600 852 160
(+48 22) 660 48 50
e-mail: b.winnicki@sico.pl

[wpforms id="9170"]